THE ADJUD STORY

U-UUU…


Google.translate din sârmeză.

Is this a first or second class wagon?

- Pi niet?
- Da.
- Jizăs, uăi…
- Zău.
- Cum naiba?
- Uite-așa.
- Glumești.
- Mai un “like”...
- Așa…
- Mai un muțunache…
- Și?
- Mai un comentariu…
- Și?
- Mai pi miesănjier.
- Cu deștele…
- Cu.
- Și?
- A zis că să vorbim.
- El?
- El.
- Și?
- A zis că să sune.
- I-ai dat numărul!?
- N-am vrut.
- Bine ai făcut.

Is this a compartment for smokers?

- Da’...
- Da’ ce?
- A zis că…
- Că ce?
- ... mi-l dă înapoi.
- Înapoi…
- Back, na.
- Și?
- Și ce?
- L-ai dat?
- L-am.
- Și ați vorbit!?
- Am.
- Zău?
- Zău, nezău…
- Tu…
- Oho…
- Serios?
- Și-ncă cât.
- Cu un necunoscut…
- E chiar ușor.
- Ciupește-mă!
- Nici eu nu credeam.
- Măi să fie…
- Și p’ormă…
- Pe urmă…
- Ne-am întâlnit.
- Pe bune!?
- Da.

Is the place near the window free?

- A venit la tine?
- Nu.
- Păi unde?
- Unde, neunde…
- Hai, zi.
- Am fost la el.
- Tu?
- Păi cine?
- Wtf…
- Așa am vrut.
- Tu?
- Mama…
- Și el ce-a zis?
- Să zică ce?
- Că te duci la el.
- A zis că bine.
- Bine…
- Da.
- Ești nebună!
- De ce?
- Dacă era vreun ciudat?
- Nu era.
- Mă rog…
- A fost și el.
- Unde?
- La mine.
- Pfuaaai…
- Pfuai, nepfuai, fuse.
- Și copilul?
- Ce-i cu el?
- Ce-a zis?
- Cine?
- El.
- Îi plac.
- Tu sau copiii?
- Și și.
- Aha.

Tickets, please!

- Gata.
- Ce gata?
- Nu mai zic nimic.
- Întreabă!
- Păi…
- Păi, nepăi…
- Nu ești zdravană.
- He, he.
- Da’...
- Zi!
- Te-a chemat el?
- Nu.
- ...
- El a zis la mijloc.
- Unde dreacu’!?
- Pe-acolo.
- La Focșani!?
- La Adjud…
- Hai, tu…
- Are gî.
- What!?
- Fogșani…
- Of…
- Of, neof…

Does this train stop at Sascut?

- Și?
- Și gata.
- Cum gata?
- N-am mai vrut.
- Ă?
- Ă, neă…
- Aoleu…
- N-am mai vrut.
- Cum adică?
- Întâi am zis da…
- Pentru Focșani?
- Nu, Adjud...
- Bine, bine. Și?
- ... și pe urmă nu.
- Pe urmă nu….
- Da.
- Și el ce-a zis?
- Nimic.
- Cum, fată, nimic!?
- Păi ce să zică?
- Putea să insiste…
- Putea.
- Da’ zici că nu.
- Da.

Next stop…

- Și?
- Ce și?
- Și v-ați văzut!?
- Ne-am văzut.
- Wtf…
- Wtf, newtf…
- Și?
- De mai multe ori.
- Și…!?
- Și.
- V-ați înțeles?
- Perfect.
- Din prima?
- Îhî.
- Îu!
- Îu, neîu…
- Iar!?
- Așa a fost.
- Adică…
- Adică ce?
- Totul a fost OK?
- Super.
- Ți-a plăcut, bag seamă.
- Mi-e tare drag.
- Wow…
- Uau, neuau…

On board!

- How romantic!
- Mai dă-l în plm.

N. B. Nici un cablu, nici o sârmă nu a fost deteriorată în timpul înregistrării acestui dialog.

https://m.youtube.com/watch?v=Oe9-ui8cAjw

Comments

Popular posts from this blog

ÁPOSZTOLORUM

ȚÍKLA

Adevărul despre punctul D. 1, egy, one