A PUS DES OARE?

(Vodă, dregători, delfinul, oșteni, doamna cu mopu', profu' de geografie.)


ȘTEFAN: Oh! pădure tânără!... Unde sunt moșii voștri?
UN BOIER: De primăvară sau de vară?
- Mă, surdule! Moșii voștri, nu ai mei, da?
- Ah... După babe, Măria Ta!
- Uăi, s-o lase-n pace pe Măria mea că-i sparg!

Passons.
STEFAN: Bref, revenons à nos moutons, asta, bre... Ă...
ALT BOIER: Iar are un lipsus...
- "Unde sunt moșii voștri" am zis... Aha! Presărați...
- Presărăm, biscuim...
- ... la Orbit, la Chelia, la... la Maia, uăi? la Picnic...
- Mno, începe...
- Unde sunt părinții voștri?
- La Brașov, Excelență!
- ’ți-ai dreacu cu-ntreruperile voastre! Deci: La Cetatea-Albă, la Cătlăbugi...
- Wtf... Cătlă ce!?

ȘTEFAN: Unde sunt... bătrânul Manuil și Goian, și Rădoi, și Dică, și Nicoliță...
DREGĂTOR: Pfuai, iar a încurcat echipele...
- ... și hatmanul Hiperbolă, și medelnicerul Metaforă, și logofătul Litotă...
- Să vezi c-acu-ntreabă de papagalu' de Ulea...
- ... și fiara paloșului, paharnicul Ulea...
- V-am zismplm, v-am zis...
- Unde e agiul Anacolut?
- La... furat, Prea Luminate!
- Ah, ok.
- Acu o să se ia de unguri...
- Pământ!...
- O zice și de roabele cu care fură cernoziom sfânt sau nu?
- ... (Se oprește ostenit.)

Comments

Popular posts from this blog

ÁPOSZTOLORUM

ȚÍKLA

GAUDEAMUS. 2. Intermezzo cu bască